.

Obserwatorzy

niedziela, 24 kwietnia 2011

Rowerek

   Ten rowerek chodził mi po głowie już od jakiegoś czasu i wreszcie w środę doczekał się wykonania.Wyszedł nawet całkiem ,całkiem,ale paru błędów nie udało mi się uniknąć-  przy produkcji następnych będę już wiedziała co mogę poprawić.

Kwietnik stoi na mojej wypieszczonej serwetce frywolitkowej,parę miesięcy dziergania to pikuś w porównaniu do tego że po każdym praniu trzeba wszystkie(nigdy nie liczyłam ile ich jest ale na pewno parę tysięcy)pikotki ponaciągać,oj ładnych parę godzin pracy spuchnięty palec,ale efekt jest.Uważam że jak już się taka serwetką udzierga to trzeba o nią odpowiednio dbać(nie ma nic gorszego niż nie naciągnięte
pikotki,psują cały efekt koronki).



7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wyjątkowo udane (obie) prace :) Gratuluję talentu!

inno pisze...

Rowerek śliczny... Serwetka przepiękna ale... jeszcze wypatrzyłam wcześniej frywolitkowe kolczyki... Ktoś tu ma talent w łapkach... I wielkie brawa za... papierowe zwierzaczki...
O, i za drzewo jeszcze. Gratuluję pomysłu, że o wykonaniu nie wspomnę...
Pozdrawiam...

by_giraffe pisze...

świetny jest :)

Gosia Chryc pisze...

śliczny wyszedł ten rowerek :) sama mam ochotę taki zrobić, ale jeszcze nie zaczełam :) pozdrawiam Gosia :)
zapraszam do mnie http://hobbygosi.blogspot.com

gojka80 pisze...

Jestem po wrażeniem Twoich prac , piękne !

Unknown pisze...

Superowy!!!!! ja tez taki chce!!!!!

nika pisze...

Bardzo ładny rowerek:-) Pozdrawiam serdecznie:-)