.

Obserwatorzy

wtorek, 18 października 2011

Pierwsze oznaki świąt

Na blogach sporo już pokazuje się świątecznych ozdób,ale tak to już jest w naszym robótkowym świecie ,że trzeba zacząć dużo wcześniej,aby się wyrobić,ja pokażę Wam dzisiaj produkcję jeszcze z zeszłego roku,bo jakoś się zapodziała i teraz sobie o niej przypomniałam.Takie sobie ,anioł i dzwonki z papierowej wikliny,dzwonki mają w środku "serca"zrobione z złoconych orzechów włoskich.








Córcia dziękuje bardzo za wszystkie urodzinowe życzenia( i ma nadzieję,że się spełnią) i miłe słowa uznania dla jej szkatułek,pozdrawiamy MAMA z CÓRCIĄ.

19 komentarzy:

Natajka pisze...

ale czad!!! a kiermasz tylko dla studentów, więc musiałabyś dołączyć do nas na jakiś kierunek żeby dostać stoisko;)

gina pisze...

świetne te ozdoby !!!!
szkoda ,że ja nie umiem tak wyplatać bo bardzo lubię wiklinę

pozdrawiam serdecznie :)

czary mary z materiału pisze...

Śliczne !Dzwoneczki tak ładnie ozdobione :) Lubię prace z papierowej wikliny ,ale sama nie umiem :)

Ebru pisze...

Są wspaniałe, jesteś w tym świetna, a widać po poprzednim poście, że i córcia coś odziedziczyła po Tobie ze zdolności :)
A orzechowy akcent w środku musi urzekać :)

Sharotka pisze...

Piękne:) Najwyraźniej najwyższa pora, żeby zabrać się za ozdoby świąteczne:)

Aninkowo pisze...

ach święta, święta jeszcze i nich nie myślę. Ani się obejrzymy i będą :)
pozdrawiam

kasia pisze...

Kasiula ale Ty masz zdolne paluszki i główkę pełną pomysłów:)Super!

Peninia / Gosia pisze...

Ale cudo! Śliczne prace:)

Serdecznie pozdrawiam i ślę moc ciepła z jesienną nutką.

Ślę uściski-Peninia*

Betinka :) pisze...

Wszystko śliczne ale dzwonki na żywo wyglądają jeszcze fajniej :)

Nika pisze...

Kasiu! aniołki są śliczne, jestem pod dużym wrażeniem- nie widziałam jeszcze aniołków z wikliny papierowej

pozdrawiam serdecznie

Boei pisze...

Rewelacyjne!!! Nie znałam dotąd takiej techniki:) Przepiękna ozdoba domu na Święta;)

rhodiana pisze...

Oj rzeczywiście święta już widać na blogach, ale to chyba już ta pora :) Fajne ozdóbki tworzysz :) Pozdrawiam

hania739 pisze...

Kasiu- ale Ty cudeńka robisz, można tylko oglądać i podziwiać i jak widzę córcia też zdolniacha ... Oj rośnie Ci konkurencja, rośnie :))
Pozdrawiam

Magiczna Fabryka pisze...

Rzeczywiście niesamowite! Śliczne prace:)

w związku z nitką pisze...

Śliczne, zwłaszcza dzwoneczki mnie zachwyciły. Bardzo spóźnione, ale nie mniej szczere i najserdeczniejsze życzenia dla córci :) To Ona 1 dzień starsza ode mnie :D :D :D

Różowy Zakątek pisze...

Bardzo piękne i urokliwe ozdoby.Pozdrawiam cieplutko

Atena pisze...

Stworzyc cos takiego musi byc niezwykle trudne. Podziwiam!
usciski sle

honka pisze...

piękności tworzysz :)

Darsi pisze...

Kasiu, ależ ja Ci zazdroszczę tej niesamowitej wszechstronności - wszystko czego się nie dotkniesz wychodzi PRZECUDOWNIE! Wspaniałe prace :***