.

Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2011

Konkurs

Kochane moje jakiś czas temu dowiedziałam się o konkursie na lalkę szmaciankę -ubierankę organizowanym przez
http://sklepmamine.blogspot.com,postanowiłam wsiąść w nim udział tylko bałam się że nie zdążę,więc poprosiłam o wydłużenie terminu nadsyłania prac i  udało się a i tak zdążyłam na ostatnią chwilkę,w następnym poście przedstawię Wam moją lalkę przy szyciu której miałam niezłą radochę.
A oto zasady konkursu:
ZASADY:
1. Zrobić lalę. Lala ma być: ręcznie robiona, szyta, dziergana czy jak kto umie. Nie mniejsza niż lalka barbie, może być większa. Może być chuda, lub okrąglejsza, pyzata, rumiana lub blada..... Jak kto lubi.
Lala musi być ROZBIERANA i mieć w sumie trzy fajne kreacje na przebranie.

2. Nie muszę pisać, że lala musi być starannie wykonana.....

3. Zdjęcia lali we wszystkich ubrankach należy przesłać na adres biuro@mamine.pl. Trzeba dołączyć opis (z czego wykonana, jakie wymiary) oraz CENĘ, za którą lale chcecie sprzedać. Oraz adres swojego bloga i zgodę na publikację zdjęć na blogu http://sklepmamine.blogspot.com/ oraz profilu FB sklepu.

4. Termin nadsyłania zgłoszeń: 15.10.2011r

5. Po zebraniu wszystkich zgłoszeń uruchomię galerię prac i do 15.11.2011 będzie głosowanie. Na lalkę, która chce kupić swojej córce(istotne dla głosujących będzie i to jak lala wygląda i to ile kosztuje)

6. Lalkę, która wygra zakupię do sklepu. Nie jedną - chcę kupić takie 3 :) Więc szyjcie lale, które potem umiecie powtórzyć :) Oczywiście ubranka mogą być inne, ale kształt i wymiary - podobny. Oprócz lali zwycięskiej ogłoszę też wyróżnienia. Wyróżnione lale też powędrują do sklepu!

7. O wzięciu udziału w zabawie proszę poinformujcie mnie w komentarzach do tego posta. W razie pytań - piszcie do mnie.

8. No i warunek konieczny: napiszcie o konkursie na swoim blogu - kopiując powyższe zasady i wklejcie do posta banerek. Fajna zabawa będzie wtedy, gdy lal powstanie dużo!!!!! Publikując zdjęcia na blogu oraz na FB umieszczę linki do waszych blogów.
Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę,acha jutro rozwiązanie mojego candy,więc nie zapomnijcie zajrzeć.

Brak komentarzy: