.

Obserwatorzy

środa, 6 kwietnia 2011

Jak"urosło"pewne drzewo.






   W szkole u mojego syna,zorganizowano konkurs ekologiczny.Trzeba było wykonać dowolną prace z materiałów wtórnych.Ponieważ od pewnego czasu jestem maniaczką papierowej wikliny ,padło na stare gazety.  Zakasaliśmy z synem rękawy i do roboty. 


  Najpierw zostało uplecione drzewo i odpowiedni do niego podest-robiący za ziemię.
                                           

 Później drzewo zostało osadzone i pomalowane.                  

                                   


Ze starych skrawków polaru uszyłam trawę,a kolorowe ulotki reklamowe zamieniły się w liście.
                                            


Jeszcze tylko przyleciał dzięcioł (też z papierowej wikliny) i przy tuptał jeż (upleciony-a jakże)z soczystym jabłuszkiem- i kolorowe jesienne drzewo było gotowe.


 Podobno zrobiło w szkole furorę(ale jestem skromna :).

8 komentarzy:

maggii pisze...

To drzewko jest prześliczne!!!

a ptaszki cudo...

niga pisze...

jak oglądam twoje prace widzę ile nauki przede mną:) Piękne

by_giraffe pisze...

rewelacyjne to drzewo, powiedz, że wygraliscie konkurs, bo jak nie to sie zdziwię :)

Unknown pisze...

cudne drzewko!!!

cieplaczek pisze...

niesamowity pomysł i wykonanie !

Danka Witkowska pisze...

Niesamowite drzewko,chyba mnie zainspirowałaś do zrobienia podobnego,cudne i pozdrawiam gorąco.Zapraszam do siebie :)

kreatywnepomyslydziewiarskie pisze...

piekne prace

Unknown pisze...

No no widać rękę i duszę ARTYSTY!!!!!!!!