.

Obserwatorzy

wtorek, 26 lutego 2013

Królik tu,królik tam...i unieruchomienie.

Para zaległych króliczków.


Wczoraj rano  podnosząc coś ciężkiego poczułam tylko chrup w kręgosłupie i tak zgięta już zostałam,cały dzień w plecy,bo siedzieć się nie dało,leżeć się nie dało,chodzić się nie dało,każda pozycja była zła,na szczęście dzisiaj jest już lepiej,mogę się w miarę poruszać(chociaż z łóżka wstawałam na czworaka) i bardzo mnie to cieszy bo za tydzień w środę mam prowadzić w szkole  w klasie mojego syna lekcję otwartą ,będziemy robić koszyki z papierowej wikliny,więc trzeba skręcić  sporo rurek.
A przecież kolejne rzeczy  czekają na wykończenie,tak więc pracy sporo i muszę być sprawna.

                                                                                          

15 komentarzy:

nawrosia art pisze...

No to zdrówka życzę. A króliczki piękne, widać, że już przygotowujesz się do świąt. Pozdrawia cieplutko. Iwona

weronkaa84 pisze...

Króliki śliczne! A ja życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

BarbaraS pisze...

Zdrówka życzę - przechodziłam to jakiś miesiąc temu ;-((
Dla mnie pomocny okazał się krem dicloziaja czy jakoś tak ;-)
A króliczki cudne!!

BarbaraS pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Betinka :) pisze...

trzymam kciuki za szybki do zdrowia powrót :) zające cudne :)

Bożena pisze...

Ból kręgosłupa,chyba to znam,właśnie chodzę na zabiegi,czekałam na nie prawie rok w międzyczasie ratuję się masażami ale prywatnie.Życzę zdrowia i lepszej kondycji kręgosłupa:)Zajączki superaśne:)

PraceAnki pisze...

Śliczne króliczki,kochaniutka odpoczywaj i plecki wygrzewaj, znam ten ból bo też od czasu do czasu to przechodzę:)Pozdrawiam cieplutko

Kasia :) pisze...

Dzięki dziewczyny,z tym odpoczywaniem to wiecie jak jest :)ja nie potrafię nic nie robić,wczoraj byłam całkowicie unieruchomiona ,ale dziś trochę puściło to już domek posprzątałam,okno w kuchni umyłam i rureczki się skręcają,właśnie syncio powiedział ,że mnie nosi :)

Unknown pisze...

Króliczki extra. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Mi ostatnio też tak chrupnęło, ale to przez to, że chciałam mostek zrobić. Niestety już nie te lata... :D

Silvanis pisze...

Fajne królisie. Zapraszam po wyróżnienie do mnie na bloga.

Koraliki Beaty pisze...

krolisie fajne

a akcji kregoslup-nie zazdroszcze zdrowka zdrowka zdrowka zycze

1500mm blog pisze...

Prześliczne te króliczki! Takie w wielkanocnym klimacie :) Życzę powrotu do zdrowia

Alicja pisze...

Zdrowiej bo przecież twoje króliki są śliczne i dalej je twórz.

MADLINE pisze...

Króliczki są urocze. Zdrówka życzę.

Unknown pisze...

Śliczna para króliczków :)