.

Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

Niedzielnej pracy efekty

Wczoraj cały dzień był bardzo pracowity,cóż każdy rękodzielnik wie że czas przedświąteczny to czas wzmożonej pracy twórczej,tak więc udało mi się wykończyć troszkę moich plecionek.






 


Zaczęło powstawać coś nowego,ale to dopiero pewnie w środę będę mogła pokazać,a teraz biegnę szyć zamówione trzy słodkie misie,żeby jutro mogły lecieć do nowej właścicielki.
Witam nowych obserwatorów,miło mi Was gościć w moich skromnych progach ,za każde pozostawione słowo bardzo Wszystkim dziękuję ,sprawiają mi one mnóstwo radości i przepraszam ,że ja nie komentuję u Was ,ale to przez ciągły brak czasu ,postaram się to wszystko przez święta nadrobić,buziaki.

8 komentarzy:

Ewa Pantak pisze...

Cudeńka , sliczne ! :) Pozdrawiam :)

Anna Tomassi pisze...

Patrzę i wzdycham takie to wszystko śliczne:)

Silvanis pisze...

jejciu u wszystkich już świąteczne stroiki. Ja w tym roku tylko będę oglądała i podziwiała.

inka pisze...

Pięknie jak zwykle :)

kasia pisze...

Kasiu-śliczności,ale wianuszki to już mistrzostwo świata:)

ewoz pisze...

o jakie śliczne prace, czekam już niecierpliwie do środy :)

MADLINE pisze...

Bardzo podoba mi się pomysł - na połączone ze sobą dwa dzwonki - super.

Urszula pisze...

Piękne wianuszki!