.

Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

Powrót Króla

Już dawno u mnie nie gościł ,zdążyłam się już nawet stęsknić ,więc ucieszyła mnie prośba o uszycie tego pana,praca nad nim sprawiła mi dużo przyjemności.Pan Lew ,bo o nim mowa ma być prezentem od zajączka dla pewnego półtorarocznego dżentelmena,mama chłopca dała mi pełną dowolność w projekcie ,prosiła tylko żeby uwzględnić ulubione kolory syna czyli czerwony i żółty.
 Oto Lew Boski















  




Lew gotowy ,biegnę wysłać wiadomość do zamawiającej zresztą mojej imienniczki  i mam juz porządnego stresa czy się spodoba Kasi a co najważniejsze  czy uszczęśliwi malucha .
                 Kasia :)
                                         

12 komentarzy:

Unknown pisze...

Kasiu, to prawdziwe dzieło sztuki. jestem naprawde pełna podziwu!!!!!!!!!!!!

Kasia pisze...

Świetny .

angel pisze...

cudny jest! a jaka ma fryzurę:)

AŚKA KASPRZAK pisze...

Odlotowy takiego pięknego cudaka nie widziałam nigdzie. Super:)

Tenshi pisze...

Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Twoje cudaki sa fantastyczne! Dbałośc o każdy szczególik, wesołe podejście do tematu. Szkoda, że juz nie jestem dzieckiem. I szkoda, że moja córa woli rysowanie niż zabawę lalkami/stworami :)

Maite - vitoma pisze...

No le falta un detalle, me gusta mucho.
Bss.

niezwykły zakątek pisze...

wow!! świetny ! a czupryna niczym Wodecki :D

ewa_m pisze...

Świetny Pan Lew, wykonany po mistrzowsku. Te wszystkie szczegóły, nawet pasek jak prawdziwy. Chylę czoła....
Pozdrawiam

Unknown pisze...

kasiu ,,,zapewniam cię że sie spodoba , jest boski,,, słodziak

Bożena pisze...

Śliczny,najbardziej podoba mi się jego fryzura i ogon ,jest zajefajny:)

Betinka :) pisze...

Prawdziwy król :)

inka pisze...

ekstra :) król lew :)