.

Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

Niewypał

Czemu niewypał ,no bo nie jestem zadowolona z swojej pracy wiem dobrze że buźkę lali zepsułam i tyle.Nie zadowolona to mało powiedziane,ja jestem na siebie po prostu bardzo zła,ale cóż jak już ta lala powstała to Wam ją przedstawię,żeby nie było ,że tylko te najlepsze prace pokazuję.





Dziewczyny jak tam długi weekend Wam mija,bo ja niby bujam się na tej huśtawce tak jak sobie obiecałam ale jakoś tak mi dziwnie jak w rękach żadnej roboty nie mam więc cały czas coś tworzę,nawet siedząc na huśtawce da się coś przyszyć,czy wypchać,i tak sobie powolutku czas mija.
 A od jutra zaczyna się jazda bez trzymanki,córcia moja zasila grono tegorocznych maturzystów więc mama zaczyna się konkretnie denerwować i tak będzie pewnie do 23 maja ,bo wtedy ostatni egzamin.
Miłego wieczorku wszystkim życzę,buziaki.

13 komentarzy:

M(aniek) pisze...

Kasiu lala jest śliczna! wcale nie niewypał! mnie sie bardzo podoba :D
a za córcię 3mam kciuki :D oby wszystkie egzaminy wyszły na 100% :D

Beata pisze...

Kasiu, moja wnuczka stwierdziła, że lala super, mnie też się podoba.
W ubiegłym roku też się denerwowałam egzaminami maturalnymi mojego syna,ale to normalne, że rodzice bardziej przeżywają niż dzieci.
Powodzenia!!!!
Pozdrawiam Beata.

Boei pisze...

Zabawna laleczka, rozczulająca;)
Powodzenia dla córki! Wiem, jak to jest- też przez to niedawno przechodziłam, już dwa razy zresztą. A moje córki już obie są na studiach:)

Jola pisze...

Lala z fajnie "nieudaną" buzią - bardzo mi się podoba. Na matury czas życzę twórczej weny dla mamy i powodzenia córce. Pozdrawiam. Jola

Karolcia pisze...

A mi się podoba!!

Anna Zaprzelska pisze...

Oooo jaaaaaaaaaaaaaaaa! Jaka cudna!!!!!!!!!!

Asica pisze...

Ależ pieguska :-) świetna!!!

mała sztuka pisze...

fajniutka taka pieguskowata pozdrawiam

Boża Siłaczka pisze...

Buźka jak buźka ,ja bym chciała umieć takie śliczne sukienki szyć!!

ewuva pisze...

Jest piękna, ma coś w sobie, urocza pieguska! Pozdrawiam;)

kasia pisze...

Kasieńko kochana!Za córcie trzymam kciuki,a lala jest prześliczna:)Nie dość,że ma urocze piegi na nosku to jeszcze piękną zieloną sukieneczkę:)

Lucyna pisze...

Mnie sie bardzo podoba.
Blada tylko jest,
jak to naturalna blondynka...Dlatego efekt,
jak na zalaczonym obrazku :-)
Pozdrawiam

Pracownia Ani pisze...

Dlaczego nie wyszła?? mi się podoba!!