.

Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2012

WYRÓŻNIENIE.

Otrzymałam wyróżnienie od Kasi,za które bardzo mojej imienniczce dziękuję,a że parę tych wyróżnień już do mnie przyleciało,a ja zawsze cierpię na brak czasu albo zwyczajnie sklerozę i zapominam o nich wspomnieć,za co jeszcze raz wszystkie dziewczyny bardzo przepraszam-to postanowiłam tym razem od razu spełnić warunki
 wyróżnienia,a więc do dzieła;
w 5 punktach o tym co kocham:
-moja rodzina-bez nich nie potrafiła bym żyć,
-moje robótki bo dają mi wiele radości i satysfakcji,
-zwierzęta,bo kochają nas bezwarunkowo,
-książki,bo uczą,
-życie,bo jeśli tylko chcemy potrafi być piękne.
Moje motto:
"Nawet z najgorszej sytuacji wyszukać sobie jej jeden pozytyw dla którego warto żyć"
A teraz komu przyznać wyróżnienie-nie mogę się zdecydować,wszystkie tworzycie,bo kochacie to robić,w każdą prace wkładacie cząstkę siebie,każda praca jest jedyna w swoim rodzaju i dlatego właśnie wyróżnienia wysyłam do wszystkich  którzy mają swoja pasję,częstujcie się proszę.

4 komentarze:

Beata pisze...

Gratuluję!!!

Ania pisze...

Gratuluję i dziękuję za pozwolenie częstowania się. Zapraszam do mnie na wymiankę.

agea happiness pisze...

Gratuluję wyróżnienia:)

rhodiana pisze...

Gratuluję :)