.

Obserwatorzy

poniedziałek, 17 września 2012

Relacja niedzielna




W sobotę przyjechał do nas na weekend mój młodszy chrześniak,wczoraj siostra już od rana dzwoniła że po dziecko przyjedzie ok dwunastej bo jej się bardzo tęskni,ale nic z tego mój małż wymyślił że zrobimy dzieciakom wycieczkę niespodziankę,więc dałam znać siostrzyczce że dziecko oddam dopiero po południu (oj ile się ona wy-narzekała),tak więc dzieciaki wróciły z kościoła ,zjedliśmy obiadek i wyruszyliśmy  w "NIEZNANE".Dopiero jak dojechaliśmy na miejsce dowiedzieli się ,że celem naszej wycieczki był Dinozatorland,Oliwier jest wielkim miłośnikiem dinozaurów więc był zachwycony.

















 

Zabawa była świetna,dziecko całe i zdrowe zostało oddane rodzicom z czego wcale nie było zadowolone,a ile się nasłuchałam że już mi dziecka nigdy nie dadzą .
Przy okazji odwiedziliśmy mojego tatę,Paweł z Oliwierem wyszaleli się jeszcze na podwórku,a ja wróciłam do domu z kupką gazet,które postanowiłam od razu poddać przeróbce.
I wiecie co kupka wyglądała niepozornie,więc bardzo się zdziwiłam,że powstało z niej 663 rurki.

Udanego tygodnia Wam życzę i znikam coś podziałać twórczo.

9 komentarzy:

Aga pisze...

super niespodzianka i jak widac po zdjeciach wszyscy sie dobrze bawaili :) Ale Ci szybko idzie to skrecanie tych rurek :)

edyta4 pisze...

widać po szczęśliwych dzieciakach, że niedzielny wypad bardzo im odpowiadał:-)

entomka pisze...

korci mnie ten Zator... nie mamy aż tak daleko, więc chyba namówię rodzinkę na jakis niedzielny wypad w tamte strony... poznac dinozaury :) choc wiem, że zimą też są atrakcje mikołajowe, prawda?
pozdrawiam

Betinka :) pisze...

Ale macie fajnie... a ja tak daleko...:(

Ula H. pisze...

Dla takich chłopców to przednia zabawa ! Fajne zdjęcia :)
A i dla Ciebie było połączenie przyjemnego z pożytecznym...Bezpańskim gazetom nie darujesz ! Ach, Ty "rurkomaniaczko":))
Pozdrawiam :))

Bulma pisze...

O! to byłaś w niedalekiej okolicy:D Fajnie, że się wyprawa udała, pozdrawiam!

Dżoana pisze...

A można wiedzieć gdzie takie dinozaury mieszkają??:) bardzo fajny park, sama chętnie bym tam pobrykała:D:))
Pozdrawiam:)

Kasiulkowe Prace Szydełkowe pisze...

Byłam tam! Świetnie się bawiłam :D Super pomysł dla takiego fana dinusiów.

MADLINE pisze...

Fajna wyprawa - my z córeczką byliśmy w Dino Park w Szklarskiej Porębie i bardzo nam się podobało. A z rurkami to nadal jesteś dla mnie mistrzu :)