.

Obserwatorzy

sobota, 25 maja 2013

W kolorze

Tak wiem należy mi się lanie ,dwadzieścia dni bez  posta na swoje usprawiedliwienie mam tylko to,że ja wcale się nie obijam,cały czas coś tworze tylko ,że jakoś tak się złożyło,że  te prace robione są na prezenty i na razie pochwalić się nie mogę wszystkimi.Mogę Wam tylko zdradzić ,że powstały trzy lalki portretowe,,jedna na prezent komunijny dla dziewczynki i dwie kolejne to pewna para młoda(oj miałam ja z nimi sporo pracy),poza tym jutro będę się chwalić pewnym zwierzakiem który powstał z okazji Dnia Mamy,a dzisiaj mogę Wam pokazać wózeczek wykonany na oczepiny,pierwszy mój taki dwu-kolorowy.



















Witam  nowych obserwatorów,Wszystkim życzę udanego weekendu ,ciepełka i dużo słonka,buziaki
                                                                                   Kasia:)

10 komentarzy:

barabella pisze...

słodki :)

Unknown pisze...

Piękne wykonanie i świetnie dobrane kolorki:)

Sabka pisze...

Świetne wózki !

Czarna dama pisze...

Śliczne :)

Lexie's Art pisze...

Nieziemski! :-)

Unknown pisze...

Wózeczek wyszedł rewelacyjnie:)
Pozdrawiam

madlen pisze...

Śliczny wózeczek ;-) Kasiu, ale ty masz zdolne łapki ;-)

Pysiakowe Hobby pisze...

moj ukochany kolorek:) przesliczny wozeczek

MADLINE pisze...

Uroczę są takie małe formy ale z drugiej strony bardzo pracochłonne.

ja-Renii pisze...

Cudo po prostu :)