.

Obserwatorzy

środa, 1 maja 2013

Portretowo-prezentowo.

Ania zamówiła u mnie lalkę portretową ,która miała  być prezentem komunijnym .
Zdjęcia "ofiary"dostarczyła i  w tym momencie zaczęła się moja praca.
 Lalka dotarła już do Dominika i  podobno bardzo się podobała,dzięki uprzejmości mamy chłopca otrzymałam nawet zdjęcie "bliźniaków",wiec teraz będę się chwalić :)))))))))))))




























 






I  jak sądzicie podobni,bo ja muszę się Wam  nieskromnie przyznać ,że jestem z tej pracy bardzo dumna :)

     Pozdrawiam
                 Kasia :)

18 komentarzy:

SZMATRIX pisze...

Czy podobni? Jak dwie krople wody !! Super!!!

Ewa pisze...

Rewelacja Kasiu :) jesteś mistrz!

Anonimowy pisze...

Genialna praca,WOW!!!

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacja!!!Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
Peninia♥♥♥
http://peniniaart.blogspot.com/

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Praca wspaniała.....dwóch braci bliźniaków :)

Bożena pisze...

Praca cudna,możesz być dumna,jest z czego:)

Sharotka pisze...

Też uważam, że duma całkowicie uzasadniona:)Super:)

Kasiulka pisze...

Bliźniaki jak sie patrzy i to jednojajowe:)
Bądz dumna bo masz powody:)

Unknown pisze...

Wielkie brawa

Violett ART pisze...

jak dwie krople wody!

bozenas pisze...

No i masz powód do dumy:)))wypisz -wymaluj :)))

Kobieta z walizką pisze...

hehehhe jak żywy :)

Lexie's Art pisze...

Jestem w szoku - brak mi słów!

by_giraffe pisze...

rewelacja :0 Ty zdolniacho :)

PraceAnki pisze...

Bardzo ładne, zdolna z ciebie kobitka Kasiu:)Pozdrawiam

Ti-Tinka pisze...

Bądź dumna ;)
Podobni jak dwie krople wody ;)
REWELACJA!

madlen pisze...

Super ;D podobni jak dwie krople wody ;-)

joie... pisze...

O kurcze... Gratuluję talentu... Znaczy się... TALENTU :)