.

Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2012

Siostrzano twórczo

Zawitałam do mojej twórczej siostry na wakacyjny wypoczynek,więc wypoczywamy,w siatkę gramy z małym rozrabiaką Miłoszem dokazujemy,ale żeby nie było, że tak zupełnie się obijamy to poczyniłyśmy sobie dwie lale,z założenia miały być bliźniaczkami no  i takie właśnie są,jak Wam się podobają?,jak myślicie która moja?





                                        Tak ,tak moja lala to ta która siedzi na ostatnim zdjęciu.
                                               Lala ma 38 cm wzrostu i jest dostępna.
                                                    Cena 60 zł + koszty wysyłki.

23 komentarze:

Ania pisze...

Ale cudne!Faktycznie są prawie identyczne!!! Patrząc na ostatnie zdjęcie, na samym dole, stawiam, że Twoje jest ta co siedzi. A ta stojąca będzie Twojej siostry. Pozdrawiam. Daj znać czy zgadłam :-)

Yeshka pisze...

Kurcze, ależ one są piękne!

Betinka :) pisze...

Wcale nie są identyczne ;P

ashki pisze...

Śliczne:) Widać, że bliźniaczki:)

Silvanis pisze...

Bardzo piękne lale.

Wilk w owczej skórze pisze...

Genialne!
Przepiękne lale :)

misz-masz barbary pisze...

cudowne lale i jak pisałam u Beatki nie da rady zgadnąć chyba że strzelając ;)
pozdrawiam gorąco !!!

Janeczkowo pisze...

Cudne, wspaniałe, prześliczne...itp, itd. Pozdrawiam:)

pandzioszka pisze...

śliczne bliżniaczki pozdrawiam ciepluteńko

Kajjka pisze...

Nie sposób zgadnąć, która czyja, obie śliczne :)

bozenas pisze...

śliczne:))ale nie powiem która Twoja:))))nie do rozróżnienia:)))

MamaKini pisze...

Idealne! Napatrzeć się nie mogę

Emily pisze...

są cudne :) takimi bardzo chętnie bym sie pobawiła:)
pozdrawiam
Emila

Evulsianka pisze...

Przepiękne :)

ania75 pisze...

Trudno zgadnąc, są bardzo podobne,
ale obie urocze,
serdecznie pozdrawiam:)

Ula pisze...

Bardzo ładne są !!! To bliźniaczki, nie widzę różnicy między nimi, więc nie zgadnę, która Twoja.

dudqa pisze...

Toż to sliczne bliźniaczki

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Jeszcze takich fajnych identycznych nie widziałam :)

Dana Solmilar pisze...

Wasze lale są przeurocze!
Faktycznie bliźniaczo podobne.
Pozdrawiam:)

zuzia pisze...

Śliczności

Dżoana pisze...

Śliczne laleczki:) mają bardzo zgrabne i gustowne sukieneczki:)

Pani Niteczka prezentuje pisze...

Kochana przepiękne są!!! I faktycznie siostrzyczki malowane.

Ewa pisze...

Podziwiałam u Beatki i teraz popodziwiam u Ciebie :) Obstawiam, ze Twoja siedzi na ostatnim zdjęciu :)