.

Obserwatorzy

piątek, 28 listopada 2014

Mikołajkowo

Cisza tu u mnie od dawna nie znaczy to jednak że nic nie tworze ,wręcz przeciwnie powstają nowe rzeczy tylko jakoś zawsze brak czasu na zrobienie fotek ,a potem się okazuje że z domu już "wyszło".
 Tak było  i tym razem dwa tygodnie temu zostały zrobione ale dopiero dziś doczekały się sesji zdjęciowej w miejscu już docelowym.
Mikołaja i choinkę zrobiłam według cudownych  kursów   Ani ,a zrobione zostały do wystroju świątecznego witryny w mojej ulubionej pasmanterii .








Pozdrawiam Kasia :)

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Super! Choinka piękna i chyba dosyć duża :)

bozenas pisze...

Właśnie dziś myślałam o Tobie:))co u Ciebie słychać ,bo jakoś cicho się zrobiło:))
fajnego Mikołaja zrobiłaś:))
pozdrawiam cieplutko Kasiu:)))

Anna Iwańska pisze...

Mikołaj odjazdowy , choineczka tez sliczna, w witrynie fajnie bedzie wyglądac

raeszka pisze...

Jaki super Mikołaj w takiej postaci jeszcze go nie widziałam :).

Choinka też śliczna :).

Joanna Mazurkiewicz pisze...

Mikoś uroczy, ale choinka- powalająca!

Ania pisze...

Ale bombowy! Jestem zachwycona tym księżycowym mikołajem. Choineczka też jest cudna.