.

Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2013

Szkolne warsztaty

Zostałam poproszona o przeprowadzenie warsztatów z papierowej wikliny w klasie mojego syna.
Taka lekcja otwarta odbyła się na początku marca,muszę się przyznać ,że bardzo się stresowałam,ale jak to mówią "nie taki diabeł straszny..."Młodzież bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła,wszyscy chętnie pracowali i muszę przyznać,że to bardzo zdolni młodzi ludzie,jak na dwie godziny nauki to bardzo dobrze im poszło zresztą sami ocenie ,bo mam dla Was małą fotorelację.


 


















Mam nadzieje ,ze wszyscy dobrze się bawili,Pani Beacie Babiuch dziękuje za zaproszenie i zorganizowanie lekcji,a wszystkim za miło spędzony czas.






                                                Kasia :)

8 komentarzy:

BarbaraS pisze...

Dobra robota - Gratuluję!!!

My Crochet Privacy... pisze...

Ale super inicjatywa! Zapał młodzieży pewnie uskrzydla :) No i faktycznie widać, że zdolniachy z nich!
Pozdrawiam :)

Bożena pisze...

Nasza młodzież jest zdolna i chętna do zrobienia czegoś dla siebie i dla innych tylko potrzeba takich ludzi jak Ty.Dobra robota:)Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Widać że na zdolnych uczniów trafiłaś - moje pierwsze koszyki nie były takie równe!

Wyplatanki pisze...

Taki kurs to musi być świetna sprawa ;) No i widać dobre początki nowej pasji wśród młodzieży...

Unknown pisze...

Swietna sprawa,super :-)

As 76 pisze...

piękne prace -piękny blog .
Zapraszam do siebie .

Joanna pisze...

Popieram takie akcje dla młodzieży szkolnej :)
Koszyki super:)